Swordsinger (Sword Muse)
Strana 1 z 1
Swordsinger (Sword Muse)
Swordsinger
Swordsinger má nádherný hlas, kterým zvyšuje morálku svých spolubojovníků a pomáhá jim v boji. Písní života (Song of Life) napomáhá jejich fyzické regeneraci a Písní země (Song of Earth) zvyšuje jejich odolnost. Melodie písní Swordsingera jsou vítány v každé partě bojovníků...
Obecná charakteristika v PvM / PvP:
Swordsinger je kombinací rytíře (tanka) a party buffera, tudíž je primárně určen pro boj i expení v partě. Sólovat s ním sice lze, ale pouze v dobrém vybavení a za cenu velké spotřeby healing potionů (selfheal má příliš velkou spotřebu many s přihlédnutím k jeho účinnosti). Co se týká PvP, má relativně slušnou šanci vůči lučištníkům (heavy armor + štít) a slabším mágům (vysoká m.def). Swordsinger v partě má význam především pro bojovníky spoléhající na fyzický útok (lučištníci, dýkaři, rytíři) díky songu na zvýšení šance na kritický úder, až Sword Muse má písně jež uspokojí i potřeby mágů. Obecně písně Swordsingera mají narozdíl od Bladedancera defenzivní charakter (více popis níže).
Jako zástupce rasy Světlých Elfů má Swordsinger obecně velkou rychlost (se songem jednu z největších ve hře), přesnost a obranu proti magii.
Písně - asi největší využití mají v PvM, a to Song of Hunter (critical chance), Earth (p.def) a Water (evasion). Podružnější pak Wind (movement speed). V PvP má pak význam Song of Warding (m.def). Podrobněji popsané najdete tyto písně o něco níže.
Doporučená výbava:
Po celou dobu evoluce charakteru lze doporučit jakýkoliv heavy armor (pro sólo PvM a PvP), na vyšším levelu pak možná i róbu kvůli zvýšení množství dostupné many. Co se týká zbraně, do levelu 20 sword / dagger / bow, později specializace pouze na sword / blunt. Co se týká meče, vzhledem k p.def a sword mastery se rozhodně vyplatí meč a štít než dual swordy. Možnost je i použít obouruční meč, máte s ním stejný patak jako s mečem stejné síly, ale jste pomalejší a ztrácíte výhodou krytí štítem. Použití písní není narozdíl od Bladedancera vázáno na držení určitého typu zbraně. V PvP pak může být výhodou použití luku (především pro střelbu z Ultimate Defense, případně „uběhání“ pomalejšího protivníka).
Evoluce charakteru a přestupové questy:
Kariéra Swordsingera začíná stejně jako u všech ostatních elfů v Elven Village, a to povoláním Elven Fightera. Až do první změny povolání lze získávat zkušenosti víceméně okolo samotné vesnice a není nutné cestovat nikam daleko (i questů je ve vsi až dost). Na přestupový quest na Elven Knighta pak musíte cestovat do Gludia. Samotný quest se nazývá Path to an Elven Knight.
Po prvním přestupovém questu dostáváte až do levelu 40 mastery na heavy armor, což je důvod proč ho používat po zbytek života. Jako Elven Knight můžete expit v Ruins of Agony, Ruins of Despair, okolo Cruma Tower, v Execution Ground nebo ve Wastelandu. Od levelu 35 se pak můžete vrhnout na samotný přestup na Swordsingera, který se skládá ze tří částí, a to Trial of Challenger, Testimony of Life a Test of the Duelist. Na levelu 40 se pak stanete konečně Swordsingerem.
Po přestupovém questu se vám otevře spousta nových možností, neboť začnete získávat songy a budete stále žádanější ve všech partách a postupně se vám tak otevře celý svět.
Na nejschopnější Swordsingery pak čeká vrchol tohoto povolání v podobě přestupu na 3class, a to Sword Muse na levelu 76: Sucession to the Legend, Sword Muse. Po jeho absolvování obdržíte velmi speciální songy a další skilly.
Speciální skilly (songy Swordsingera):
Songy se sčítají s buffy ostatních bufferů, včetně danců BD. Song of Vitality a Bless the body se sčítají.
Songy mají dobu trvání 2 minuty.
První song stojí 60 MP, druhý 90, třetí 120 atd... Započítává se počet songů, které máte právě na sobě nazpívané.
Následuje výpis songů (v závorce lvl získání) s jejich účinkem:
Song of Warding (40) - zvyšuje m. def. o 30%
Song of Invocation (43) - zvyšuje def. proti nemrtvým o 20%
Song of Wind (46) - zvyšuje movement speed o 20
Song of Hunter (49) - zvyšuje šanci na kritický úder z jeho základu o 100%
Song of Earth (55)- zvyšuje P. def. o 10%
Song of Water (58 ) - zvyšuje evasion o 3
Song of Flame Guard (62) - zvyšuje resistenci proti magii ohně
Song of Vitality (66) - zvyšuje maximální počet HP
Song of Storm Guard (70) - zvyšuje resistenci proti magii větru
Song of Vengeance (74) - vrací část poškození nepříteli (vztahuje se jen na melee dmg mimo dmg ze skillů)
Song of Meditation (77) – zvyšuje regeneraci MP a zároveň snižuje spotřebu MP při použití magic skillů
Song of Renewal (77) – snižuje spotřebu MP a reuse time při použití magických / fyzických skillů
Song of Champion (78 ) – snižuje spotřebu MP a reuse time při použití fyzických skillů
Další aktivní skilly:
Ultimate Defense - zvýší p.def. a m.def (cca na 2,5k), ale nedá se během použití pohybovat
Sword Symphony - plošné kouzlo, způsobí fyzický dmg a s určitou pravděpodobností fear - tj. monstra utíkají pryč
Entangle - sníží movement speed oběti (dobré na hunt PK nebo naopak když před ním utíkáte)
Heal - self heal - dost náročné na MP vzhledem k účinku
Agression - vyprovokuje monstrum k útoku
Charm - opak Agression, snižuje agresivitu monstra
Cure bleed - léčí krvácení
Poison recovery - léčí otravu
Pasivní skilly:
Sword/blunt mastery - zvyšuje fyzický útok při užití meče/sekery
Magic resistance - zvyšuje m.def.
Focus mind - zvyšuje regeneraci MP (maximální lvl 6 na levelu 72)
Holy blade (lvl 43) - zvyšuje účinek útoku na nemrtvé
Health (lvl 76) – zvyšuje odolnost vůči otravě a krvácení
Wisdom (lvl 76) – zvyšuje odolnost vůči Sleep, Holt a jiným „duševním“ útokům
Selfbuffy:
Defense Aura - zvýší P.def. (20 min)
Attack Aura - zvyšuje P.atak (20 min)
Deflect Arrow - zvyšuje ochranu proti šípům (20 min)
Spirit Barrier - zvyšuje M.def. (20 min)
Sprint - zvyšuje movement speed (20 min)
Swordsinger má nádherný hlas, kterým zvyšuje morálku svých spolubojovníků a pomáhá jim v boji. Písní života (Song of Life) napomáhá jejich fyzické regeneraci a Písní země (Song of Earth) zvyšuje jejich odolnost. Melodie písní Swordsingera jsou vítány v každé partě bojovníků...
Obecná charakteristika v PvM / PvP:
Swordsinger je kombinací rytíře (tanka) a party buffera, tudíž je primárně určen pro boj i expení v partě. Sólovat s ním sice lze, ale pouze v dobrém vybavení a za cenu velké spotřeby healing potionů (selfheal má příliš velkou spotřebu many s přihlédnutím k jeho účinnosti). Co se týká PvP, má relativně slušnou šanci vůči lučištníkům (heavy armor + štít) a slabším mágům (vysoká m.def). Swordsinger v partě má význam především pro bojovníky spoléhající na fyzický útok (lučištníci, dýkaři, rytíři) díky songu na zvýšení šance na kritický úder, až Sword Muse má písně jež uspokojí i potřeby mágů. Obecně písně Swordsingera mají narozdíl od Bladedancera defenzivní charakter (více popis níže).
Jako zástupce rasy Světlých Elfů má Swordsinger obecně velkou rychlost (se songem jednu z největších ve hře), přesnost a obranu proti magii.
Písně - asi největší využití mají v PvM, a to Song of Hunter (critical chance), Earth (p.def) a Water (evasion). Podružnější pak Wind (movement speed). V PvP má pak význam Song of Warding (m.def). Podrobněji popsané najdete tyto písně o něco níže.
Doporučená výbava:
Po celou dobu evoluce charakteru lze doporučit jakýkoliv heavy armor (pro sólo PvM a PvP), na vyšším levelu pak možná i róbu kvůli zvýšení množství dostupné many. Co se týká zbraně, do levelu 20 sword / dagger / bow, později specializace pouze na sword / blunt. Co se týká meče, vzhledem k p.def a sword mastery se rozhodně vyplatí meč a štít než dual swordy. Možnost je i použít obouruční meč, máte s ním stejný patak jako s mečem stejné síly, ale jste pomalejší a ztrácíte výhodou krytí štítem. Použití písní není narozdíl od Bladedancera vázáno na držení určitého typu zbraně. V PvP pak může být výhodou použití luku (především pro střelbu z Ultimate Defense, případně „uběhání“ pomalejšího protivníka).
Evoluce charakteru a přestupové questy:
Kariéra Swordsingera začíná stejně jako u všech ostatních elfů v Elven Village, a to povoláním Elven Fightera. Až do první změny povolání lze získávat zkušenosti víceméně okolo samotné vesnice a není nutné cestovat nikam daleko (i questů je ve vsi až dost). Na přestupový quest na Elven Knighta pak musíte cestovat do Gludia. Samotný quest se nazývá Path to an Elven Knight.
Po prvním přestupovém questu dostáváte až do levelu 40 mastery na heavy armor, což je důvod proč ho používat po zbytek života. Jako Elven Knight můžete expit v Ruins of Agony, Ruins of Despair, okolo Cruma Tower, v Execution Ground nebo ve Wastelandu. Od levelu 35 se pak můžete vrhnout na samotný přestup na Swordsingera, který se skládá ze tří částí, a to Trial of Challenger, Testimony of Life a Test of the Duelist. Na levelu 40 se pak stanete konečně Swordsingerem.
Po přestupovém questu se vám otevře spousta nových možností, neboť začnete získávat songy a budete stále žádanější ve všech partách a postupně se vám tak otevře celý svět.
Na nejschopnější Swordsingery pak čeká vrchol tohoto povolání v podobě přestupu na 3class, a to Sword Muse na levelu 76: Sucession to the Legend, Sword Muse. Po jeho absolvování obdržíte velmi speciální songy a další skilly.
Speciální skilly (songy Swordsingera):
Songy se sčítají s buffy ostatních bufferů, včetně danců BD. Song of Vitality a Bless the body se sčítají.
Songy mají dobu trvání 2 minuty.
První song stojí 60 MP, druhý 90, třetí 120 atd... Započítává se počet songů, které máte právě na sobě nazpívané.
Následuje výpis songů (v závorce lvl získání) s jejich účinkem:
Song of Warding (40) - zvyšuje m. def. o 30%
Song of Invocation (43) - zvyšuje def. proti nemrtvým o 20%
Song of Wind (46) - zvyšuje movement speed o 20
Song of Hunter (49) - zvyšuje šanci na kritický úder z jeho základu o 100%
Song of Earth (55)- zvyšuje P. def. o 10%
Song of Water (58 ) - zvyšuje evasion o 3
Song of Flame Guard (62) - zvyšuje resistenci proti magii ohně
Song of Vitality (66) - zvyšuje maximální počet HP
Song of Storm Guard (70) - zvyšuje resistenci proti magii větru
Song of Vengeance (74) - vrací část poškození nepříteli (vztahuje se jen na melee dmg mimo dmg ze skillů)
Song of Meditation (77) – zvyšuje regeneraci MP a zároveň snižuje spotřebu MP při použití magic skillů
Song of Renewal (77) – snižuje spotřebu MP a reuse time při použití magických / fyzických skillů
Song of Champion (78 ) – snižuje spotřebu MP a reuse time při použití fyzických skillů
Další aktivní skilly:
Ultimate Defense - zvýší p.def. a m.def (cca na 2,5k), ale nedá se během použití pohybovat
Sword Symphony - plošné kouzlo, způsobí fyzický dmg a s určitou pravděpodobností fear - tj. monstra utíkají pryč
Entangle - sníží movement speed oběti (dobré na hunt PK nebo naopak když před ním utíkáte)
Heal - self heal - dost náročné na MP vzhledem k účinku
Agression - vyprovokuje monstrum k útoku
Charm - opak Agression, snižuje agresivitu monstra
Cure bleed - léčí krvácení
Poison recovery - léčí otravu
Pasivní skilly:
Sword/blunt mastery - zvyšuje fyzický útok při užití meče/sekery
Magic resistance - zvyšuje m.def.
Focus mind - zvyšuje regeneraci MP (maximální lvl 6 na levelu 72)
Holy blade (lvl 43) - zvyšuje účinek útoku na nemrtvé
Health (lvl 76) – zvyšuje odolnost vůči otravě a krvácení
Wisdom (lvl 76) – zvyšuje odolnost vůči Sleep, Holt a jiným „duševním“ útokům
Selfbuffy:
Defense Aura - zvýší P.def. (20 min)
Attack Aura - zvyšuje P.atak (20 min)
Deflect Arrow - zvyšuje ochranu proti šípům (20 min)
Spirit Barrier - zvyšuje M.def. (20 min)
Sprint - zvyšuje movement speed (20 min)
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru